ännu ett framsteg

Ja! Ännu en blogg på rad, nu börjar jag komma i form ordentligt. (dock ej kroppsligt, men det skall tas tag i snarast!)

Idag är det då dags för miniprojekt redovisning, ett 21 sidor långt arbete. vart fan är det mini nånstans?
Sedan är det också dags för den omtalade rättegången...

För övrig information så börjar den nedräkning som alla mina vänner så snällt påminner om, 25 dagar i dagen till dagen som blir Dagen!
Innan det hinner min TOPPEN toppentjej Dojjan att fylla 20! Välkommen till Systemet Therese, vad får det lov att vara?

Maj är ju förövrigt den månad då många lyckats kläckas till världen. 9e - Dojjan 20 år, 11e - yours truly hela 18 år, 13e - Dannie gamla 22 år och 14e - Josefin de Lux(emburg) ännu en Systemare 20 år!
Den 12e maj är ju också datumet för bankett med handbollen. Ett finger i ögat måste jag väl ändå säga... Jag gissar på att undertecknad inte mår så bra under dagen (som förövrigt titulerar sig; handbollens dag) och för att man ska utsättas för den kroppsförnedring (enligt mig) som innebär att bära klänning. Dojjan och Dannie har ju sitt på det torra, de kör balblåsorna!

Annars, jobb? köra utlandet med Wille i sommar?

P O !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0