börjar komma i form nu

Sådärja, ger mig själv lite cred för två inlägg på två dagar. Det är ändå ett steg i rätt riktning...

Gårdagen sådär; Tokstressade för att bli klar till klockan 2 då avfärden var planerad, men bror hade kommit på andra tankar så jag fick belöna min vita rygg med några solstrålar innan det vad dags att åka mot linköping och cloetta center. Jag, brorsan och Johan fick platerna bredvid familjen Gunnarsson.
En bra match (bättre än sist) och LHC förtjänade att vinna men hockeyguden hade nåt annat i tankarna och sm guldet gick till modo.
2 ass till Calleponken och en bra insats får man väl ändå säga gjorde resan värd.

bilfärden hem var över snabbt, bokstavligt talat. Bror och Johan skulle ut och skaka rumpa och jag vandrade den måttligt långa vägen till vännen.
Har tillbringat dagen med Lina och Maria och krigat klart projektarbetet, heja oss!

soooolen har hittat till örebro! hang on, happy times! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0