Giganternas kamp

Idag är det då dags för matchen mot herrarna, dock inte i den idrott vi vanligtvis utövar, utan i fotboll.
Det känns bra i luften, fotbollsguden är nog med oss. Vi tror på minst 2 mål var och x antal dribblingar som lurar upp dem på läktaren. Jag har ju själv utlovat ett antal tunnlingar på diverse herrar, varav Pira kan vänta sig en del.

Detta återstår ju att se, såattsäga.

Att kränga korvjäklar visade sig inte vara någon utmaning, hungriga ÖSK supportrar (och en och annan vilsen boråsare) hittade till oss. Sprang på tusen folk och var tokstressad.
1-1 till de svart-vita får jag väl säga eftersom att de fick ett mål bortdömt. Självklart regnade det när jag skulle cykla hem...

Jag väntar nu på undersökning och ev. operation av mitt kära knä som har strulat i ynka 3 år. Underbart!

Nu laddar vi för matchdags och ser om jag lyckas behålla mina smalben ett tag till...

P O !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0