Må- må- måndag

Ja Hallå.
En måndag i solens tecken får man väl säga.
Vad som då hände i helgen i korta drag var att fredagen spenderades med pappsen i soffan, lite let's dance och lite 300.
På lördagen vankades avslutning med handbollslaget, vi sammanstrålade på efesos för att avnjuta den grekiska (?) matkulturen. efter ett bra tag då vi fått vår mat och njutit av denna vitlöksmarinerade middag var det dags för allas våran frida att hålla tal. som väntat kunde hon inte hålla tårarna borta, men det var något många hade svårt med denna afton när vi skulle säga hejdå till Pinnen, Kajsa och Peter. dessa härliga tränare som har ställt upp på oss till hundra procent i alla lägen.
Jag ska väl erkänna att det var lite vått i ögonvrån efter att ha kramat om dem.
Hemma hos Dannie vankades förfest som drogs igång med en film från Fruity Friday production. Några grabbar anslöt och det hela var väldigt trevligt.
Vi drog oss till Klaras och jag hann faktiskt inte mycket mer än in innan jag begav mig ut igen, i sällskap med lite ovälkomna festbesökare. Men med en sån härlig mor som jag har tog inte kvällen slut där. Jag kom till baron där diverse klasskompisar, en full emsipem och gamla vänner befann sig.
Roli att dansa lite och jag fick även chans att vinna dans-battle x2! Heja mig!
Söndagen bedrevs i sängen, solen och även en liten övningskörningstripp.

Nu ska jag lite ovilligt resa mig från min bekväma badenbaden och ta en sväng på stan med Sara. (Vars bror kom i kontakt med en hård skalle i helgen och fick vårdas på akuten. En tanke till honom om förbättring och en rejäl känga i skrevet på idioten som gjorde det)

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0