Ontdag

Vem är lika prickig som en dalmatiner?
ANNA!

Jag kan inte säga vad jag har gjort eller inte gjort för att ha dessa blåmärker på alla möjliga ställen på kroppen men min misstanke är att någon slår mig i huvudet varje kväll och sedan går loss på mina stackars ben.

Vad händer då?
Jo, Dannie har fått en ny kollega. Roligt för dig raring, ni blir nog bästisar direkt.
Elin är bland de skönaste som finns, 1½ års försenad inflyttningspresent inhandlad.
Filmkväll ikväll med tematjejerna, kan vara bra att utöka sitt umgänge lite. kanske? jo!
Det vankas påskfester och beslutsångesten flaggar på hel stång.

Jag har kommit fram till att det här med jobb, är ett riktigt finger i ögat. Nu börjar det dra ihop sig...
Som ni ser har jag inte mycket att delge idag.

P O!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0