Ownsdag

JA! Jag har klarat det, utan att ha fått en död rumpa eller krampryckningar i handen. Det 5 timmar långa provet idag kortades av till 2½ eftersom jag valde att bli klar då.
En humoristiskt men fortfarande djup krönika om upplevelsesemestrar vs. den hederliga Svensson-chartern. Säg att det luktar MVG, bara säg det!
Efter att ha klarat av detta prov på både svenska-kunskaper och det faktum att sitta still så länge tyckte jag mig vara värd att få lite guldtid med Elin.
Jag provade massa kläder och skrattade åt min kropp, nåt kul ska man väl ändå få ha? Elin har nu officiellt åtagit sig den dödsbringande uppgiften att gör mig feminin. Jag kan inte säga annat än lycka till! Jag tror ändock på dig, för du är ju en toppentjej!

Ska försöka sparka undan lite skolarbete, skicka iväg lite jobbansökningar och städa mitt rum innan kvällningen. Jag och Emma har gett oss i nåt som vi skulle kunna kalla "light blinddate". Så nu ska jag väl försöka kolla på lite biljard på eurosport för att komma i stämning. Alla vet väl vilken rutten förlorare denna blonda tös från västra örebro är? Det gäller ju att göra ett bra intryck.

Jag fick precis min goda (ibland faktiskt) killsmak erkänd av Frida som idag fick träffa killen som gjorde skolan värd att gå till under högstadiet...

as I say, P O!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0