På't igen!

Sådärja, åter vid knapparna efter en liten liten svacka i bloggsystemet... egentligen bara 2 missade dagar men 2 kan bli 1000 om man inte ser upp som von Anka brukar säga.

I helgen har jag ju då spenderat mycket i den där trasiga bruna skinnsoffan med att titta på film och skälla av mig lite energi.
Lyckades även skrämma Jonas med en perfekt (tycker jag) Grudge immitation.

Jag har övningskört (Åh Gud) det kunde ha gått illa men man kallas ju inte Bräcken-Anna för inte...
Måndagen genomled jag stickdöden (även kallat blodprov) och jag VET att det inte gör sådär jäkla ont som man tror men... jag MÅSTE rycka undan två gånger och panikslaget se mig om efter nödutgångar.
Som om det inte var nog med dåligheter denna dag så var det nationellt prov i svenska B i skolan.
Men som tur var fick jag en bra avslutning på dagen med lite fotboll på Pitchers med Emma och diverse grabbs + tös.
Dagen i dagen har jag spenderat med mycket engelskt prat, dansuppvisning och ett päron i huvet. Debuterat på frisbeegolfbanan, jag ska ju inte skryta med någon övermänsklighet men jag var inte värdelös. Sen att jag höll på att dra en kille i huvudet när jag siktade ca 100 meter till vänster om honom är ju en annan femma...
Lite mys med Dannie på det och ni är ungefär där jag är nu :)

Nationellt prov imorn, 5 timmar. Är det någon som känner sig manad att döda stjärtmusklerna och få kramp i handen?

 P O !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0