Regnet

Jaha, jag börjar väl med det pissiga så får vi en bra avslutning på skiten idag iaf.
Jag kan väl dra det i korta drag och säga att vädret har sällan speglat mitt humör så bra som idag. Skit med allt!

och så går vi vidare, som jag så duktigt har lärt mig...

Fotbollsmatchen igår då, den blev väl inte som tänkt. En giganternas kamp mellan Ösk handboll dam och herr. Istället blev det en liten uppvärmning med mix-match. Efteråt fick vi förfrågan om vi ville ställa upp och spela mot ÖSK Söders P-89/90. Snabba jäklar med bra teknik och kondis som en kanin.
Slutresultat: 4-1 till Ösk handboll! Katching!
Resultat av min gedigna insats: två nedbrunkade, förbannade fotbollskillar och ett lobbskott i ribban. Ej att förglömma en dribbling som skulle ha gjort Ronaldinho avundsjuk... (eller jag drog iaf deras spelande tränare vid näsan ute på högerflanken)

Vi gört bra flickor och pojkar!
Nu låter jag nog det här avslutas på ett positivt sätt...
P O !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0