Tirredarre

Jaha, jag fortsätter då imponeras av mig själv, på flertalet punkter...
Nummer ett (här förstås) ännu en dag med en blogg
1½ timmes promenad, promenader innan frukost och lägg till en liten löprunda på det. (tackar Stoffe för hans engegemang eller egentligen att han retar skiten ur mig så jag blir förbannad nog att springa)
en del plugg har också avklarats vilket jag är mycket nöjd med.

Jaha, rättegången igår visade sig inte vara speciellt mycket att vara nervös inför. Jag behövde inte säga speciellt mycket och erkännandet kom snabbt.
Under den 1½ timmes långa promenaden fick jag vara lite med underbara Lisa och få ur mig en del skit.

Idag har det varit lite plugg inför nationella prov i svenska och "rörelse till musik" på idrotten. Att se en klass som annars är så självständig och normal (ibland) få en sån uppgift och bli helt kaiko är en upplevelse, recention av uppvisningarna kommer!

Idag ska jag få undan mer av det roliga skolarbetet innan jag åker och kränger korvjäklar på behrn arena. Blir det fotboll mot herrarna imorn så kanske det kan vara bra med lite inspiration iofs. Men sen så kan vi tjejer lite mer knep än de svart-vita grabbarna på gräsplanen, det återstår att se om man har något kvar att lära, såattsäga! ;)

P O !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0