Varför händer allt mig?

Jag ställer mig frågan. Ofta! Det händer alltid någonting utöver det vanliga...
Som i förrågår. Där står man i solskenet och ska precis dra sig hemmåt från skolan. vad händer då? Jo, Anna får ett päronhelvete i bakhuvudet av några dövidioter som roade sig med att kasta frukter på oskyldiga samidrottare och kunde inte höra de väl valda ord som jag så vänligt skrek uppåt fönstret.
På kvällen var det dags för min och Emmas light variant av blinddate. visade sig bli toppen! roliga grabbar och en biljardvinst kan faktiskt lysa upp en onsdag.

Gårdagen torsdag då?
Rolig psykologi där pjäser med känslor skulle utföras. Brottning/judo som inte visade sig vara nåt av det som jag är sådär ruggigt bra på att man får gåshud.
solande med Sara som kom förbi. Stan och körskola med Maria, nu luktar det körkort...
efter skulle jag sammanstråla med dessa underbara töser som lystrar till namnen Therese och Frida. Vi fick efter en liten tid tag i ett bord och efter ännu en tid våran mat.
då vi ska be om notan kommer servitrisen fram med en flarra champagne från "några herrar vid ett annat bord som inte ville namnge sig". alltså spenderade vi närmare en timme med att spana runt i lokalen efter lämpligt bord med herrar, utan större succe.
Tillslut gav de sig tillkänna som 3 grabbar från falun som jobbade med att bugga tält i kumla (va?!)
Efter x antal shots och champagneglas kände jag att jag behövde röra på mina vingliga ben. med en utsmugglad smirnoff ice tog jag mig och min skrangliga pärlan till örnsro och en småtrött vän.

Vaknade upp idag och mådde )(&¤%#%#, men jag är ju inte den så jag åkte iväg till träningen och körde mig svettig och röd.
Räknade därpå lite matte och har sedan spenderat tid på staden med Maria (fd. Maria Blonde) och stött på min kusse Sara och lilla underbara Elliot.
till kvällningen väntar grillning hos familjen Gunnarsson och en ev. fest med blinddate grabbarna...
blir en roli helg!

P O M F!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0