luciadagen

ja, igår var det faktiskt lucia. en dag för vackra tjejer i vitt med levande ljus och skönsång, dock inte för Anna Axelsson.
Jag tyckte mig vara påhittig då jag gick upp kl 05.30 (för att hinna före min onaturligt morgonpigga pappa), satte på mig ett svettband med en ficklampa istucken och ett vitt linne och lussade för mina föräldrar. vilken succé jag gjorde! christer pettersson skulle väl kanske vara den ende som skulle kunna vara stolt över sångprestationen men det var ju tanken som räknades.
Jag ringde Dannie och sjöng Lusse Lelle 4 gånger denna dag, hon älskade mig mer än nånsin.

luciatåg i skolan, elov var rappande tomtefar. king!
plugg och paket, sedan var det dags för nyårsmöte hemma hos dannie. lite halvt uppstyrt, känns ändå bra.
tokträning i ÖKKs lokaler och en massagekund uppe i hallen.
det var min torsdag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0