is it? yees, it's Friday!

Fredag idag alltså och bloggluckorna kommer allt tätare. men i sommar är det nog inget av mina större problem, de sitter på andra ställen...
Har hunnit med relativt mycket och lite i veckan men det kommer ändå kommas ihåg som avskedsveckan...
Maria är nu i Jersey, lyckliga engelsmän. Jag saknar henne redan men tiden om sommaren brukar gå snabbt, jag hoppas att hon har tusen kul därnere...

Min egna sommarplaner såhär långt (en preliminär sådär)

16-17/6 - sommarstugan med dannie, patte, peppe, sledge, frerra, jolle och fisbajs
v. 25 - Jobba på fotbollsskolan
22-24/6 - midsommar med dannie, patte + gossarna med medföljande 2 flickvänner
v. 26 - Jobba på fotbollsskolan
v. 28 - Jobba i Norrköping på Stadium Sports Camp med Lucke
19-24/7 - Rimini med familjen
27-29/7 - kan det bli Mora
v. 31 - Jobba på hockeyskolan
v.32 - Hockeyskola
v. 33 - ev. Grekland med mina gossar

Sådärja! Ge mig solen nu, och lite härliga vindpustar när de behövs...
Och så, Sledge, att blinka höger vet jag inte om det är så smart. Men tack för att du bryr dig. Du är ju en toppenkille!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0