Sommarlov

Ett långt blogguppehåll har gjorts, med diverse anledningar...

Vad jag i skrivande stund kan minnas har skett sedan sist är en totalspårad tisdag med efterföljande skitrutten onsdag. Även en tröttsam torsdag som spenderades i hästhagen med hela virginska skolan. Den s k  VI-kampen. Självklart vann SPI, som traditionen lyder. Med en gedigen insats i dragkampen och en inte så imponerande insats i irländskjulafton-fotboll så drog jag mitt strå till stacken.
Fredagen var studenternas dag, eftersom att hettan var mer tryckande än Turkiet förra året så var jag lagom mör då jag anlände till HB teatern. Efter en stadstur med brorsan avnjöt vi studenttåget, det enda jag kunde tänka på vad: Nästa år är det jag! skrämmande tanke...
Sen var det studentstress (i vanlig ordning) underbara Maria först, Härliga Johannes och avslutade med sköna Joel.
Hem snabbt som satan för att duscha innan jag skulle infinna mig hos Lina, hem igen för att byta ut outfiten. Lite härligt innan jag spårade på folket, mot Frimis eftersom Babar blev avskrivet av Frickelao som ville snuska sig med sin Erik.
Det var verkligen studenternas afton, jag kunde inte annat än njuta av deras glädje.
Stadsparken var en historia för sig och natten likaså.
På lördagen vankades guppeligupp på hästapållar som present till Dannie, roli roli! kvällen avrundades med ett dopp och myskväll med Dannie, Patte och så Frida och Tessan som söp ner sig istället.
Söndagen, idag alltså har spenderats med det lite härligare gänget, bror, Adolf, Hampa, Tobbe, Challe, Anna, Manda, Jovana, Frida och sist men inte minst Dojjan!

Jag har hamnat i en rejäl vägkorsning, med lite för många vägar att välja mellan... Åt vilket håll ska jag blinka?

Kommentarer
Postat av: Sledge

Man ska alltid hålla höger för att komma ur en labyrint.

2007-06-11 @ 11:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0