Blött

Nu kommer helgen i korta drag...
Fredag:
Släkten kom på eftermiddagen, lite utspritt. Fina presenter och trevligt folk. Babyboom och polissnack. Tess, Dannie och Frida kom skrålande ända från parkeringen med läckra djungelpaket innehållande diverse inför en framtida flytt. Kanon! Sedan ramlade folk in... Mycket trevligt och jättefina presenter. Bror med gänget (de andra bröderna +) kom och sjöng vackert. Riktigt på G var de grabbarna som ville göra min dag ordentligt.
Mamma och brorsan skakade rumpa duktigt till allas (inklusive min) förtjusning.
Vi drog oss mot frimis där bror styrde lista, roli roli. Kvällen slutade dock lite tidigare så brorsan och brorsan var förfriskade till den grad att de lyckades dansa in i väggen. Efter att bror bitit mig i fingret då han ville sno min korv så åkte vi på efterfest hos challe och hampa. mysig stämning, och slutet blev lite väl mysigt. Man kan väl sammanfatta det som att man fick se mer hos vissa än behövligt.

Sliten på lördagen, bror var fortfarande full då han vaknade och skulle spela paintball. Men jag styrde lite, slingade brorsan och sedan var det dags för schlager hemma hos Elin tillsammans med sällskap. Maria Ö hängde på, vi tar vara på de få helger som är kvar innan hon åker till Jersey.
Då vi inte var de bästa på att komma iväg så kom vi till Babar vid 12.20, då var det insläpp-utsläpp. Maria och jag fick bita i det sura äpplet och inse att vi var för unga för denna lördagskväll. Vi satte oss på MM-baren och surrade. Jonas gjorde oss sällskap och vi fick klarhet i att Maria är kille i sitt sätt.
Svängde förbi Babar för att surra lite och sedan hemåt för sömn. Hemlig ort.

Söndag: Vaknade och mådde inte så mycket skit. Tog mig till Dannie på 22 årsmiddag i gårdagens outfit och åt tusen god mat.
Gjorde min egen kväll kan man väl säga, med lite hjälp.

Tack alla ni som gjorde min 18års dag så härlig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0