Ha Ha Ha

Danne säger: Skulle hem och käka häromkvällen, hade lite bråttom

Danne säger: Så äre en jävel i en Volvo som tränger sig före mig vid rondellen i Västhaga

Danne säger: Jag hänger mig ju givetvis på tutan

Danne säger: Då saktar äcklet ner och kör i typ 10km/h ur rondellen

Danne säger: Sen vevar han ner rutan och frågar "Ha do brattahm?"

Danne säger: Då sa jag "ja du har ju uppenbarligen inte så jävla bråttom" plus nånting om att han körde som ett kvinnligt underliv, etc

Danne säger: Missförstå mig inte, jag gillar kvinnliga underliv, men jag tror inte att dom kör bra bil

Danne säger: Sen försökte en totalidiot ramma mig vid eurostop också

Danne säger: Jag hatade verkligen folk

A n n a x. ღ .. 3 säger: Jag är ledsen att jag inte tar dig speciellt allvarligt nu, men jag ligger dubbelvikt och skrattar

A n n a x. ღ .. 3 säger: LOL, som ungdomarna säger

Danne säger: Hur kan du skratta åt mig!

Danne säger: Jag vet inte, jag försöker verkligen få i den här jävla stan vem det är som äger den, men ingen fattar

Danne säger: När jag vistas ute kan alla bara gå in igen

Danne säger: Nej, nu tänker jag åka hem och vara världens bästa pojkvän och dammsuga lägenheten

A n n a x. ღ .. 3 säger: Va duktig du är

Danne säger: Vill du ha en kopia?

Danne säger: För pojkvänsuppdraget förutsatte jag, och inte för mitt briljanta handhavande av en dammsugare?


Kommentarer
Postat av: Danne

Tilläggas bör att Anna önskade sig en klon av mig, jag bjuder inte ut mig till vem som helst... eller tydligen gör jag ju det :P

2007-05-10 @ 15:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0