haha Danne

Jag lägger in en snabb-blogg bara för att visa att jag inte lagt av mig helt...
Vad händer då? Jo, plugg, plugg, plugg, möten, plugg, körskola, plugg och snart är skolan slut för detta läsår. Mina kära vänner som föddes året före det året som var Året tar studenten, Jossan kommer hem från deluxe luxemburg och skakar sin härliga med oss, en galen lördag vankas med min lilla lilla lilla snutt robban och hans jobbarkompisar i en bubbelpool och bastu. Brorsan ska flytta till lite härligare, Dannie renoverar (!) eller gör om kanske är rätta ordet, midsommar är uppstyrt och jobbet har varningsflagg.

Jag och min kära vän Per-Daniel (räddare-i-nöden-Sledge) har våra alltmer djupa msn-konversationer, idag pratade vi om tuttar, kan de klassas som ett kön bara för att de är så roliga att ta på (?) Ja, det var han som tog upp ämnet. Vi talade om min sångkarriär, som kommer, så fort Gud har insett alla mina goda gärningar och ger mig en kvittrande stämma istället för att låta som en packad Christer Pettersson.
Vi talade om en djup intervju med undertecknad för att verkligen visa den nakna sanningen om Anna "varför händer allt mig" Axelsson. Vi kom också in på den lilla anekdoten som inträffade på Frimis.
Sledge sitter och samtalar med Jonas, ovetande om att denne och jag är bekanta. Jag kommer upp och hejar lite glatt men styr mig sedan kvickt mot dansgolvet. Danne säger då till Jonas (tillägger igen att han trodde att vi inte kände varandra och tyckte att detta var det första Jonas skulle veta om mig) "Där är Anna, hon har 7 killar med sig varje kväll". Var denna karl får detta nonsens ifrån är oklart, han dementerar ryktena och sa "Det var säkert Jonas som kom på det där för att få ligga" men lägger sedan till att han sällan far med osanningar och ställer sedan frågan om jag verkligen är den oskyldiga flickan jag utger mig för...
Klart jag är!

Denna snabb-blogg blev en lite längre snabb-blogg, men du kan ju scrolla den om du känner för det...

Kommentarer
Postat av: Per-Daniel

Jag dementerar å min klients vägnar dennes inblandning i ovanstående fadäs. Eftersom både den åtalades och i synnerhet "offrets" sinnestillstånd under händelseförloppet kan klassas som ytterst berusat och oberäknerligt yrkar jag därför på förlikning i detta mål. Skulle föreslagna åtgärd inte visa sig vara tillräcklig kan eventuell stämning om förtal mot min klient komma att bli aktuellt.

2007-05-30 @ 23:43:24
URL: http://www.sledge.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0