Lagfest

Var igår och kollade in ett nytt ställe med brorsan. TOPPEN! Investerade i ett par nya jeans, trosor, 2 par skor, t-shirt och brorsan shoppade på sig lite också. Och detta med NOLL avdrag på min budget. Brorsan är verkligen en toppenkille (Visst Therese) ;)

Grillning med familj + Anette och fick även där en present i förskott. Kvällen spenderades med vännen. (Sara ringer runt halv 2 och har blivit utslängd från frimis. du är duktig! mina andra vänner har krogat i över 2 år och aldrig blivit utslängda. du har krogat i ca ett halvår och lyckats med 2 ggr, som jag vet om)

Idag ska jag spela fotboll och festa lagfest. Shit asså, jag känner vibbarna i luften. Idag är jag bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0