mammsen är ju king

Har precis avnjutit mammas dansuppvisning (lillkusse var också medverkande). Shit asså vad mammsen kan sin grej! Hon bara kör...

Är förövrigt inte i min bästa form idag, en självklar följd av gårdagen...
Förkrok hemma hos Maria i puben, sällskapet bestod av två glada gossar från Hallsberg, värdinnan själv, Nappe, Lillan och Bella...
Efter mycket om och men kom vi iväg mot Strömpis som vi hade beslutat oss för att ära med ett besök denna onsdagsafton. Mycket folk ute men kön slapp vi.
Jag hann inte mycket mer än in i lokalen innan jag kände mig som det ultimata lammköttet. Mycket dans denna kväll, vilket känns i buggarna idag.
När det var dags för max+efterfest så sprang jag på Hampa. Han slängde in mig och Niklas i en taxi för att hämta upp Challe, vilket vi gjorde. Max luktade pannkaka så vi traskade till Shell för att avnjuta dessa underbara korvar som stället har att erbjuda.
Smygefterfest hos Maria, i puben, vad annars?  Hampa och Niklas battlade lite singstar som Hampa vann stort, förnekat av Niklas som vägrade förlora mot en full jävel som höll micken mer mellan benen än munnen.
Efter att värdinnan klämt av ett par gäspningar så tog vi oss hemåt. Ute var solen på väg upp och jag trampade hem till min underbara, härliga, älskade säng.
För mycket telefon för att få njuta till fullo av denna underbara doning, upp för att duscha och iväg till Badhuset.

och här är jag nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0