anfall - försvar

En riktig krigardag idag måste jag säga. Och jag är lite stolt över att jag har klarat av det jag skulle ha gjort idag (dock inte med beröm, men klarat av det).
Vaknade med någon otrolig smärta i knäet, som inte ville ge sig. Med några tappra tårar tog jag mig till skolan och årets mest värdelösa och onödigaste lektion i idrott och hälsa. Inget ombyte utan en diskussion om folkhälsa och om förra tisdagens dans.
Det blev ett väldigt långt hål innan naturkunskapen som passade mig utmärkt eftersom jag skulle redovisa och inte hade klart vad jag skulle säga om Glykemiskt Index. Redovisningen gick över förväntan och tur var väl det. En snabblektion i historia och sedan var det äntligen dags att få åka hem.
Mer än en gång idag har det svartnat för ögonen och det är ingen trevlig känsla. Jag vill ju inte gärna falla ihop någonstans. Hemma så däckade jag i sängen, och trodde mig faktiskt vara halvdöd.

Dannie, du har ett liv trots att du står med här. Det är ju bara det att du är en stor del av mitt också, mitt patetiska tonårs/fjortisliv. Det måste kännas underbart för dig! :) (jag råkar nämligen veta att hon älskar mig, trots allt)

Kvar att göra denna vecka:
Plugg till tokprov i Geografi
Plugga övriga ämnen
Tokprov i Geografi
Sjukgymnasten
Lämna in teckningar
Ringa jobbet
Överraskning med familjen
Titta på/sköta musiken på handbollsmatchen
Stressa upp mig inför måndag x2


                                                       Är anfall det bästa försvaret?
                                                        ...i så fall säger vi
ATTACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0