...imorgon är det fredag

Med den ihärdigaste av alla morgontröttheter tog jag mig upp ur sängen efter en sista orolig mardröm där jag och och Tobbe ska bli satta i fängelse, han skyller på mig och jag spränger en bomb i Mellringetunneln. Drömmar, vart kommer de ifrån?

En bussresa utan komplikationer idag, vardagligt trist... kan man säga så?
Matte på morgonen och vi fick då tillbaka proven som var riktigt svåra och många var nervösa. Hoppa upp och klappa dig på att man kammar hem ett VG med endast 4 ynka poäng från max. Tackartackar! (Ringer terrier-Tess, som förstår min lycka efter att ha försökt förklara räta linjens ekvationer och olikheter för mig under söndagen, för att berätta den glada nyheten. Får ett guld-sms tillbaka)
Dagen kunde ju ha fått en värre start, och den fortsatte på samma solskensspår. Frissatid bokad med kortast möjliga tidsmarginal, musiken var bättre än U2 och på geografin fick vi också tillbaka prov. Endast 2 fel och ett MVG satt som en krocketklubba på skenbenet!

Diverse pengar och presenter från oväntade håll ramlade in i gårdagen post, jag fick sällskap av den härliga Jenni som charmade brallorna av päron samt morpäron igår på hockeymatchen (som bror med etc vann med 3-1), en härlig grabb kom ihåg hur telefonen fungerar och tuggade lite och kameran är fixad.
(Favoritskorna inlämnade för diverse make-over också) Idag är en bra dag.
OCH, det bästa är ju inte ens nämnt än...
Jag ska till min älskade, underbara, fina, vackra, härliga, sköna, snälla och roliga vän... Trulsa! och hennes matte Dannie (en okej kompis) innan träningen, sen ska jag äntligen få sparka vikter på ÖKK.

En upptagen fredagsmorgon, religion, småttingträning, hockey och mys imorgon.
Handboll (x2 kanske?) på lördag med två handbollsoskulder som jag ska försöka guida på bästa sätt på läktaren och sedan hoppas jag på att få fira en vinst mot serieettan med en liten nätt utgång.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tro mig, jag är nog om än mer morgontrött än dig, dock så ger jag dig cred för din träning. Har fortfarande ett Nautiluskort i fickan som jag naturligtvis aldrig använder men ändå betalar för.. nått tips ? :)

2007-11-29 @ 20:45:29
URL: http://www.orebroelite.se
Postat av: Trulsa (lullullullull)

Men du jag tänkte bara kolla, vart tog du vähgen?? Jag trodde du skulle komma till oss igår? Ja har ju inte träffat dig på såå länge...

2007-11-30 @ 07:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0