Operation avklarad!

Jag överlevde gårdagen, icke så överraskande kanske.
Det värsta var ju nålen som skulle in, hatar dessa vassa små saker. Men i ett rum med 6 andra personer kunde jag ju inte vara mitt vanliga klena, veka jag. De sprutade in diverse härligheter och jag var lugn som en filbunke.
Jag rullades iväg till operationssalen, fick en puss på kinden av en kirurgs 7åriga son som var med pappa på jobbet, han sa att jag var söt i sjukhuskläder. Den killen ska jag ha koll på om 15 år sisådär :)
Jag fick på mig en ful badmössa och fick lägga mig på operationsbordet. Jag fick i mig lite mer härligheter och det sista jag minns att jag säger till (de kvinnliga) sjuksköterskorna är : hörrni grabbar, inte längre upp än så.
Vaknade upp och mådde som en partysessa, fick mig lite te och en macka. sen fick jag gå på benet, klä på mig och träffa läkaren. Med mig hem fick jag benbiten (HUÄH) i en glasflaska. Undrar om jag ska göra ett halsband av den kanske?

Hemma hade jag lite ont, fick med mig lite härliga tabletter. En kväll med film, tv och gött med mammsen. Trafikerad telefon och underbara vänner.
Ett 1½ telefonsamtal från halv 4 till 5 på morgonen av en full gosse från uppåt landet.

Idag, kalas i kumla och eventuellt lite hockey. Kan bli häng med gossarna ikväll och Fricken, hemkommen från Egypten.

På återseende gott folk

Kommentarer
Postat av: Cox

Skönt att det gick bra, men gör inget halsband av benbiten. Sälj den på eBay för en tusenlapp vetja.

2007-11-10 @ 18:44:18
Postat av: Vill se benbiten

jag sa ju att narkos är härligt :)eller iaf "förbredande" grejerna. myspys! justja, jag vill se benbiten !!!! och sen ska vi leka snart. bums
/kebabsara

2007-11-13 @ 21:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0