Pirrig

Idag ska jag inte vara bitter, jag vaknade i princip feberfri. Det fastställer ju att imorgon blir operationen av, en operation som jag väntat på i över 3 år.
Skulle igår ringa och göra en skadeanmälan, frågan är ju hur bra det är att den kommer in 3½ år efter det har skett. Men det är väl bara att hoppas på det bästa.
Operation imorgon då, och jag är nervös. Jag vet inte vad som är värst, att de ska skära upp mitt knä, att jag ska sövas för första gången nånsin eller att det hela börjar med att jag ska genomgå stickdöden när de ska sätta in en infart. Det är en sjuklig rädsla för nålar, men UÄH när de ska stickas.
Jag ska infinna mig på operationsbordet 10.30 och redan 13.00 ska jag vara på hemväg om allt går som det ska, då är man nog inte alltför kaxig.

Något som har fått mig att skratta ett tag nu är min brors sköna kompisar, jag bifogar länk för att andra ska kunna garva med mig...
http://www.youtube.com/watch?v=tevZHeiqjG8

Ska även nedlåta mig till att ta kort på mitt cp-knä så det blir ett litet before-after repotage efter operationen. Kan vara spännande för alla inblandade och utomstående.
Jag saknar redan handbollen, mina knäskydd, fot-vrickande lila pumaskor, klistret och självklart alla damer i laget. Pinnen, Cox och Jugge hänger ju med också såklart. 6 veckor, det går snabbt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

det kommer gå skit bra 89an. du är ju grym. fast narkosen är ju hemsk jag spydde bara hela dagen och åkte hem nio på kvällen men det ska du nog klara ;) haha nej hatar den där låååååååten..

skrattade till videon, roliroli!
ppusssssss

2007-11-08 @ 13:32:03
URL: http://theresejamthed.blogg.se
Postat av: sarajullan

vad narkosen är hemsk?? min var fan det underbaraste jag varit med om. jävlar vad skönt det var att bara slockna :D

2007-11-09 @ 14:31:55
Postat av: Cox

Hoppas det gick bra idag...

2007-11-09 @ 18:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0