Sån är jag

Jag är en sån tjej som:

-Kan få andra att skratta (åt mig, med mig)
-Har ett brutalt temprament
-Är lättskrämd
-Skrattar åt buskishumor
-Inte alltid förstår att fönster är genomskinliga även utifrån
-Sätter mina vänner före mig själv
-Skulle hellre brotta ner Dolph Lundgren än ligga med honom
-Har fula fötter
-Gråter när jag blir rörd
-Slår när jag blir rädd/arg
-Alltid vill göra det bästa jag kan
-Har en lång tunga
-Aldrig kommer få timglaskropp
-Kan få närhetsabstinens
-Har många killkompisar
-Har killiga tjejkompisar
-Är kittlig i princip överallt
-Älskar sommaren
-Äter hellre degen än kakorna
-Inte passar i rosa prinsessklänning
-Skriker när jag tittar på sport
-Aldrig går en längre tid med jeans i hemmet
-Tar av mig vänster sko först (eller är det höger?)
-Oroar mig
-Tänker alldeles för mycket
-Inte tål tystnad ibland och gör allt i min makt för att döda den
-Har en förkärlek till hockeyrumpor

Kommentarer
Postat av: -----------

Hockeyrumpor?? Huällälhuällll....

2007-11-08 @ 07:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0