söndag och punkt för lovet

nu är alltså lovet slut för denna gången, mitt troligtvis sista höstlov eftersom jag har noll planer på att jobba inom skolan.
jag kan inte heller säga att jag har gjort speciellt mycket av värde, västerås, firat emma, målat, hängt med diverse och ja det är väl ungefär det. Tyvärr har jag inte sovit speciellt mycket, vilket skulle ha varit rätt bra. är för trött i den här trötta stan för att klappa igång folket.
fredag och lördagskvällarna spenderades hemma hos dannie och patte (jo, de har faktiskt liv men de är så otroligt snälla och låter mig utan hänga med dom) lördag med monopol och äckligt mycket snacks. jag har då de bästa gatorna i min ägo men likt fan ska rookien Patte plocka hem segern för att han byggde hotell på varje liten skitgata som fanns.
staden var spritmarinerad i helgen, det stank alkohol så fort jag fick ut nästan genom dörren och kostymerna var imponerande en del.
wille skjutsade hem mig på lördagskvällen och hemma var det fest, de sista drog väl hemåt vid 2. jäkla människor att gå sent, det är ju de som ska vara trötta på kvällen, 40+arna.
6 and the city har gått varmt sedan jag plockade med den från dannie, sköna damer.

match idag då, torshälla stod som motståndare och vi möttes upp på Gröna Grodan för att käka tillsammans innan samlingen.
vet inte vad jag ska skriva om matchen, slutsiffrorna blev 41-18. 4 mål av undertecknad, några fixade straffar, inga buskort eller 2minutare. ett av de 4 målen var ett KONTRINGSMÅL! shit asså, det händer nångång var fjärde fullmåne kanske.
sista matchen för mig innan operationen som sker på fredag, och en riktigt skön avslutning på året för min del.

nu är det tillbaka till skolbänken som gäller. på tisdag är det dans till dansband i brunnsparken med klassen, roli roli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0