vakna med [De Vojs]

Vilket program att starta morgonen med, en morgon som förövrigt började bra med en väckning av mor som sedan tände levande ljus runtom i rummet. Värre har jag ju varit med om, speciellt då pappa hade formtopp då det gällde att vara jävlig på morgonen. Jag tror att jag skulle ha ett betydligt ljusare morgonhumör om det inte vore för min fars väckningar i ungdomen.

Har precis gjort det jag trodde skulle vara ett tokprov i geografi, och ett tokprov var det. 1 X 2 frågor som jag säkerligen lyckades missa hälften av de rätta svaren på. Smiskade dock dit alla landskap med städer, det är ju en bedrift bara det.
Nu väntar ledarskaps-seminarium för att sedan få åka hem och plugga ytterligare ämnen. Nu är det inte roligt att gå i skolan, och mer väntar tyvärr nu innan det ska bli jullov.

Jul snart, ja. Ska man kanske ge sig på att köpa julklappar snart? Bra tips är mycket välkomna då jag omger mig med de kräsnaste av kräsna att köpa klappar till. (Ja, jag köper klapparna. Tomten har inte hittat till västra Örebro)

Läste min vän Tess's blogg och såg en liten nedåtkurva i glad-skalan. Tess är KING, tyvärr är hon mest king så hon då får byta position för att utföra stordåd på annan position för en match.
Danielle, var någonstans ska jag skriva ner alla bra saker om dig utan att du klagar på att jag blir så kärleksfull och kramig? Du vet ju att du toppar listan i många kategorier, allt vore mindre bra utan dig.

Hittade en ny bekantskap på bloggen, Frerra. Njutbar läsning av gossena mer eller mindre seriösa tankar och filosofier.

Jag tänkte börja med en uppföljare, men av vad vet jag inte. Tips här mottages gärna under kommentarer...

Kommentarer
Postat av: slungan

Det är iofs förbannat sant tycker inte om när du blir så smörig och äckliog... men lite uppmuntran vore ju aldrig fel....ässscchhh måste fokusera nu.... heida

2007-11-16 @ 11:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0