vilken soppa

Jaha, sedan senast har väl en del varit i praktik och avklarats med bravur.
I fredags skulle jag vara speaker på våran match mot HK Tallen, något som jag innan tog med en nypa salt och en hel hink is. När det väl kom till kritan var jag så nervös att jag skakade, sa fel, darrade på rösten, lyckades inte förmedla min energi och glädje som annars är ett faktum när jag får stå i centrum. Kort sagt, en pärs som jag gärna aldrig mer gör om. Jag sitter hellre på läktaren eller på bänken så jag kan koncentrera mig på annat är motståndarnas namn eller målskyttar.
Matchen var skitbra stundtals, Dannie gjorde verkligen skäl för smeknamnet Slungan, Tess löpte duktigt på kanten och pytsade en del. Min kära tröja nummer 18 var på vift, dock inte på mig. Det sved en liten tår i ögat men snart hoppas jag få dra på mig det svarta, tajta matchfodralet igen.
För mitt knä sköter sig ypperligt såhär långt, det bådar gott inför framtiden.

I lördags var vi på överraskning med familjen, vi hamnade i Sthlm och hann träffa Johan en snabbis. Se lite kändisar, käka lunch, ta ett glas vitt och sedan gick på teater (fars) Otroligt Het! Riktigt rolig. En middag följde på det och sedan rattade vi hemåt.

Söndag och hockey med Cricke följt av handbollsmatch där herrarna vann, Pelle skadade sig, Mickan och Måns var heta i tomteluvor, julmusten var äcklig och Mumma ska sy mig en ny tröja :)

Måndag: Skola, pissmatte som jag aldrig kommer ihåg alla regler och lösningar. Ett lyckat läkarbesök och sedan tattoon på plats. Mer om allt runtomkring det får bli ett eget inlägg.
Nu hockey i Kumla, där Örebro gästar i en DM final.

Kommentarer
Postat av: slungan

klart att jag gör mitt namn till det rätta....

2007-11-20 @ 19:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0