black moon monday

Tillbaka vid knapparna efter en kaotisk helg får jag väl säga...
Fredagen var vigd åt att fira Karin. Först åkte jag för att debutera som tränare för Ösk's F-97or tillsammans med diverse töser. Jag tycker att vi skötte det riktigt bra, speciellt att komma ihåg alla namn, sen visar det väl sig om man kommer ihåg dem idag...
Pappsen skjutsade mig, Julia och Sara ut till Fjöööget där middag och förfest ägde rum. Ett svart ögonblick i telefon orsakade diverse tråkigheter för mitt festhumör men jag fick ta mig i kragen och köra min grej.
En bussresa som måtte varit jobbig att vara medresenär på tog oss in till öret och Klaras, där Karin gjorde krog-debut.
Två "kändisar" kryddade kroggästerna litegrann och Karins uppdrag med att lämna ut Flirtisar gick inte helt som planerat. Helt plötsligt delas lappar ut till höger och vänster, dock inte av Karin. Hon fick istället finna sig i att okända personer ringde till hennes telefon, glada över att ha fått en gullig lapp i bakfickan.
Träffade min kära BB Oscar som var på snabbvisit hemma i öret, den gossen gör mig alltid glad :)
Kvällen kunde ha slutat i katastrof men nångång ska väl jag också ha tur...

Lördag:
en lång förmiddag i sängen med alla tankar efter fredagens händelser. Mamma ropar att det är mat och på köksbordet har hon dukat upp en 3rätters med vitt vin :)
Lite allehanda strul innan dannie kom och hämtade mig för att njuta av en superkebabpizza delad med Patte. Iväg till Mallan och förfest.
Klaras även denna kväll och kul att köra lite med töserna, dock var det mest jag, Camilla och Jovana som körde dansgolvet. Dannie gick ner i splitt, wöw.
Träffade Micke (som hade varit ett hett samtalsämne tidigare under kvällen) med hans polare, trevliga gossar. Ballavirre var ute med bihang och blev även björnkramad av den korta och kompaktas polare Matta.
Diverse äckel hade tyvärr hittat in på klaras även denna kväll, synd på en annars rolig afton.
Hem till Dannie och Patte, försökte sova men Mallan tryckte sig ner emellan och det blev lite för trångt för min smak så det blev den inte allt för sovvänliga soffan.

Piss och skit möttes dagen efter hemma i min kropp men jag åkte till Västerås och såg på när bror med lag slog Oskarshamn.

P O!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0