ut med det gamla...

Ja jag får väl börja med att erkänna förlusten i gårdagens derby. 8 bollar till IFK, grattis "storasyster". Nu välkomnar vi 16 mars, då vi återställer ordningen i idrottshuset igen.

Sitter här och bedriver sjukstuga för mig själv, eller ja, jag och mamma då. Kunde vara bättre än så, men också värre.
Jag ska nu göra ytterligare ett försök att styra upp lite saker i tillvaron, och hoppas på mer vind i ryggen denna gång. Frågan är var jag ska börja... Ett litet steg är kalendern, som alltid annars ligger dammig och oanvänd nånstans i bombnedslaget som kallas mitt rum. Där ska det bli ordning, så slipper jag glömma allt som faller ur mitt minne titt som tätt. Träningen och tillhörande måste skötas bättre innan kroppen går ner sig igen. Skolan ska brottas ner ordentligt, det är ändå sista året. Då borde man ju kunna köra skiten ur sig.
Sådärja, verkar ju inte vara någon fara att klara av allt det där... Eller?
Känn er fria att peppa.

Jag vill blicka tillbaka till en konversation med min kära vän Per-Daniel, att folk inte fattar hur de ska bete sig. När jag går ut, ska de gå in och tvärtom. Folk är inte kloka. Folk har fel. (Ingen mening med det hela egentligen men det drar lite i smilbanden)

Ut med det gamla, in med det nya...
...så hjälp mig litegrann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0