38 och dåligt mående

Idag mår jag inte bra, nästan sämre än igår. Vilket säger en hel del för de som såg min dagsform på söndagen.

Fredag och jobb på o'learys. Folk är rätt äckliga måste jag säga. Roligast var att få jobba med Carro och titta på killen som spelade luftgitarr i 3 timmar. Snällast var bror som väntade på mig för att jag skulle slippa cykla hem själv. Några nya bekantskaper.

Lördag och rätt trött. Iväg till Östansjö för att fira Kusin Johan, 30 år. Trevligt folk, god mat och gott i baren. Det hann kanske bli lite för mycket de två timmar jag var där innan Mickan hämtade mig. Jag och pappa fick iaf sitta i vår drömbil och Filip har lovat att ta med mig på motorcykeltur :)

Stress och strul innan alla hade landat, taggat och börjat festa på lite. Men förfesten var riktigt rolig, tycker jag. Festen körde vi nog skiten ur, jag tog sikte på dansgolvet och likaså gjorde mina kära töser. Mumma och Cajsa gick faktiskt upp på scenen och sjöng, det trodde jag inte.

Sedan vill jag minnas att kvällen tog slut där...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0