41 mjaa, njae, mjo

Väckning och frukost 07.00
Handbollsträning 08.00
ÖKK fram till 11.00

Såg Imse i duschen och i omklädningsrummet och skrek för full hals, var på väg ut naken i gymmet och var allmänt flickig.
Upp på staden för lunch med mamma och bror och visade sedan bror balklänningen som inte alls var helt okej idag. Konstigt?
Skolan och religion, lite mer projektsnack och sedan träningsläraseminarie. Tokrusch hem efter strul med telefonen, fick ändå vänta lite och sedan blev det en liten stadstripp med Tobbe, Steve och Jojje. Grabbarna shoppade loss och jag var rätt tyst... Det kanske är just det som krävs.

Grillning med familjen och snart iväg för att jobba på o'learys.
Cykel hem och sedan sömn.

Kanske skopunkten imorn med Mickan
Dusch
30-års friande av kusin Johan
iordningfixande och diverse
Hemma hos Mixs daddy'o
Fest om man lyckas bra.



Känns inte alls helt okej. Vet inte riktigt vad det är som skaver. När - är hemma så blir jag plötsligt liten, försvarslös och otrygg. Jag blev felplacerad och tyst med -. Vad är det då som sker?
Vad är du när jag behöver dig som mest? Jag vill ju inte be dig, bara att du ska se att du behövs som mest och göra det du gör för att få mig på fötter igen. Men önskande har inte hjälpt sedan jag bad tomten om en nalle... Då var jag 1 år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0