44 - skogsmulle

Måndag:
Skola och projektredovisning som jag tror gick helt okej. Visst fan ska jag och Maria lyckas kamma hem ännu ett mvg tillsammans.
Promenad med Maria, Mikaela och Shaggy, PN hos Mickan innan jag åkte hem för att byta om för löpningen med paret Sillrén/Söderström. Det gick åt helvete, och jag var på min absoluta anti-humör.
Lisa ringde och vi åkte och hämtade hem hennes grejer. Hon var jätteduktig och modig framförallt. Jag var hatisk. Sedan åkte vi hem och gick ut för att rasta oss lite, det blev en promenad på 2 timmar med Sara som sällskap.

Idag:
Hämtad av Adde
Natur och friluftsliv med klassen i Markaskogen. Lekar, matlagning, diverse byggen och lite sol.
Någon form av träning, blev efter lite uppgifter idag lite passivt ställd till att åka till ÖKK som det var tänkt.
Volleybollfinal. Upp hopp - tvärstopp!
Kanske mys med töser och gossar hemma hos Jens.
Pluggande



Ska verkligen försöka göra någon skillnad nu. Jag vill att allting ska bli bra och igår såg jag en ny förebild växa fram. Allt har inte kännts tipptopp och jag vet inte vem jag ska kunna lufta det med. Det är svårt att hitta rätt ord och vad är det egentligen de ska säga?

Nu ska jag allt sola lite rygg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0