46 för Tina X Turner

Blev absolut inte den lördagen som jag hade väntat mig, eller hoppats på. Men det blev helt okej ändå efter tårar, lite gräl, tomma tankar och magont.

Tacos med mamma och Mickan blev till skivbränningsmaraton, en riktigt riktigt skön fyllechaffis-skiva.
Iväg till OK/Q8 för att dammsuga ur bilen innan vi skulle fara till Hallsberg. "Taxi smurf ft. Tina X Turner" var ute på uppdrag i lilla traktorn. Det gick ju bra, killarna lyckades trycka ihop sig i baksätet och matade på med öl.
In på en knökfullt Pitchers för att boka bord till söndagens match och sedan till filmhuset för att hyra något att skratta åt. Det blev tillslut Time Out 2.
Film till sena natten och sömn i den höga sängen där drömmarna avlöste varandra. Lite degmorgon och sedan hem för att nu plugga litegrann.

Idag:
Plugga
Kolla Gefle-ÖSK på Pitchers
Plugga med Maria
Övningsköra

BROR kommer hem idag :D Som jag har saknat att ha honom hemma. Ska bli så skönt att få lite tid med honom igen och låta honom reda ut mina problem... eller nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0