47 för bartenderns dottir

Projektredovisning på måndag, kommer fixa det sista imorn. Kommer gå skitbra och vi ska kamma hem ännu ett MVG tillsammans, jag och Maria.
Besök på Lager och inte fanns min tunika där... men det gjorde däremot kärlekströjan som efter lite trugande med mamma fick följa med hem till mig.
Mat, hockey (piss-Hv vann sm-guld) och sedan Kåren och jobb.
Det hade tydligen blivit lite fel i planeringen och vi var några för många på "golvet". Vad händer då? Jo, Anna X slängs in i baren som semi-bartender. Det var lite darrigt men gick sedan bra, fick lite dricks, blanda några drinkar och springa runt som en tok.
Sömn och styrning på morgon/förmiddagen/lunch. Lämnat ut ännu ett CV och ska väl nu ge mig på att plugga eftersom den av det andra könet är eftersatt något brutalt. Lite småirriterad, ja.

D är fortfarande min vän, även om hon slänger pizzor runt sig som undanflykt för att inte prata med mig.
Någonstans måste gränsen gå, frågan är bara var A tänker dra den.

Den brutalaste träningsvärken, kanske någonsin, idag. Det ska kännas att man jobbar för't, men vettefan om det är värt denna smärta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0