48 och kroppen är seg

Vaknade 07.00 och släpade mig till frukostbordet. På väg till idrottshuset 07.35

Handbollsträning 08.00 - 09.20
hamnade med killarna och blev brutalt behandlad på övningarna. lurade max så han ramlade omkull.
ÖKK 09.30 - 10.30
Hårdgenomgång av kroppen samt 30 minuter på trampmaskinen till McGyver, Days of our lives och Smallville.

Snack, skola, sovstund i skolan, religion och nu sitter jag här.

Mormonkyrkan ska jag och Lina skriva ett arbete om och träffa dem för en intervju också. Återstår att se om man blir hjärntvättad och värvad eller inte.

Nu ska jag snart hugga Maria för förberedelser inför måndagens projektredovisning. Sedan blir det jobbsök och spaning, vaxning, mat och hockey. Sedan är det åter dags att jobba på Kåren och kolla på alla överjordiskt roliga studenter.

Hade ett väldigt lugnande samtal igår som känns riktigt bra. Och nu ska jag också försöka sköta mig.

Imorgon kan det bli upp tidigt och skära kött, annars en härlig sovmorgon och långpromenad. Kvällen kan spenderas med T om han är pigg på't, annars ska jag ut på äventyr.

Gossip girl
A kom lite på kant med E när E trashtalkade M. Kommer vi få se en fortsättning på detta?
D dissar samtal på samtal, vad kan hon ha för sig?
En Elvisimmitatör var ruskigt lik K, som ville komma nära A för x antal månader sedan.
M har satt en fot i röven på P, får se om detta kan gynna A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0