50

Rubriker börjar bli svåra att komma på. Det känns ju ovärt...

Gårdagens aktiva eftermiddag fick en lite sovande fortsättning innan det bar iväg till Dannie och beundra tösens fina inköp. TACK för att vi drar samma size ;)

Snabbträning på ÖKK med enbart maxtest för min del. Snabbdusch och sedan inspekterande av volleybolltjejernas träning för att se ungefär hur våra fysträning kommer vara uppbyggda. Vi kommer blir starka, men det såg också ut att vara kul!

Hemåt och lite mat följt av plugg.

Sara kom förbi och vi kunde båda lufta ur oss, tjata om jobb, killar, sommaren, kläder osv.


Mardöm som väckte mig tidigt och sedan kunde jag inte somna om. Rätt hård träning imorse och sedan skola och geografi. Min grupps miljöprojekt är växthuseffekten och vi kollade idag på Al Gore's film; En obekväm sanning. Och fan vad den är obekväm. Den praktiskt taget säger att om 10 år kan vi ha en ny istid eller så kommer hälften av världens länder ligga under vatten. Det är inte okej!


Nu ska det snart ut och löpas med Dannie och sedan blir det till att kolla sm-finalen ikväll och eventuellt lite pluggande. T kanske kommer förbi för att hämta sin laddare, kanske man får en godnattpuss då...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0