fuckingfriday

Torsdag och vad får Anna i skolan?
Studentmössan! Man blir inge sugen? Naaaae.

Med Mickan som moraliskt stöd på hennes fotbollsträning (som tränare) och sedan över för att agera handbollstränare på idrottshusets golv för mina egna lagkamrater. Det gick kanonbra faktiskt!

Hem, dusch, mat och sedan kvällsplugg med hjälp av Mickan.
Geografi - check
Svenska - check

sova och upp tidigt för att åka till läkaren (i adolfsberg), cyklade på 30 min.
åkte till skolan för att plugga och rök på vägen ihop med en tant (70 år kanske) på cykel. Det kan vara så att jag har skrämt en åldring till en för tidig död, men hon var extremt otrevlig och pappa sa att det var bra att jag står på mig.

matte komplettering - check
svenska-latin - check

DAGENS. Maria mia Maria kom fram till mig, helt sonika, och frågade: "Vill du ha en digitalkamera?"
Hon gav mig alltså en digitalkamera, en helt vanlig fredag. Det är ingen vanlig tjej vi snackar om.
Blev också kallad till jobbintervju på måndag och sedan peppad (?) av Tobbe i telefon.
Skrev ett kärleksbrev på beställning till Cricke
"Dina ögon får mig att drunkna
Ditt skratt får mitt hjärta att dunka
Du är en toppenkille, fin och go'
I'm always open for you"

(det sista blev ett internskämt när vi som vanligt fick tråkigt på religionslektionen och råkade sitta brevid varandra)

Hem, hämtad av Mickan, upphämtning av Hannah, besök på Karro, strul på Karro, hem till Mickan, sur som ättika, karro igen, boll-pumpning på shell, max, karro och boll-lämning samt glassöverraskning till grabbarna, Mickan och mat.

Hemma nu, och inte alls mycket att göra en fredagskväll. Jag har fått för mig att göra nytta, det återstår ju att se.

Lördag:
Match i Västerås
HELVETESJOBB 18-23

Söndag: Förmodligen träffa Sala och T. Kanske åka till Västerås och bli dagshjälte.



Jag älskar min bror. Han är king.

En underbar vän sa till mig att hon som är min bästa, verkligen lyser nuförtiden. Jag håller med.

Kommentarer
Postat av: Maraajja

Så lite så hjärtat! Vi gör ju som sagt allt i MVG klass du och jag ;)

2008-04-04 @ 23:05:25
Postat av: Robban

Tack för en mysig fikatajm i Söndags!!
Hoppas du får en bra vecka så hörs vi!!Kram din favvo-Robban

2008-04-07 @ 10:09:11
URL: http://robban1987.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0