Helgen sådär

Det visade sig att jag visst kunde göra lite nytta en fredagskväll trots bitterheternas bitterhet.
Jag pluggade litegrann, gjorde en ny "att-göra-lista", städade rummet och skämde bort mig själv litegrann.

Lördag och match mot Västerås. Jag försökte med en taktik att få alla arga innan matchen, för att tagga dom lite extra. Vet inte om det var ett vinnande koncept.
Vi förlorade matchen med 10 mål (9 mindre än förra gången) Vi vann utvisningsligan med 10-3. Jag fick lägga en straff (!) men blev så nervös att jag drog den i stolpen och utbrast ett kvinnligt "rööööööven". Ett gult kort och en utvisning (det stod att jag fick två, men det var faktiskt bara en) Emma B fick en rejäl cookie men hon kom såklart tillbaka på planen. Hon är inte vek, hon inte. Måns löpte skiten och var överallt på planen. Jag lyckades "vricka" bröstvårtan och skada nacken vid KONTRING!

Hem och mat á la Pappa S med Mickan innan det var dags för helveteskväll på Karro.

Marra underlättade 2 timmar, grabbarna tyckte att jag var ett riktigt svin, diverse fylleslag ringde, blev inbjuden på rummet av en 13 åring med kondom i fickan (ja, jag sa nej) och sedan kom Markan och höll mig sällskap resten av denna guldkantade lördagskväll.
Blev hemskjutsad av Mickan med minibussen och misslyckades med cd-bränning.

Väcktes först av pappa, somnade om och vaknade igen. Då ringer Robban, kl 10 på en söndag. Jag trodde att han hade hamnat på efterfest eller åkt vilse i mina trakter men han var bara ute och rastade sig själv lite. Mötte upp gossen som jag inte träffat på länge och gick och solade. Jag blev bruuuuuuuunare än Robban. Åkte förbi Oscar för att trösta hans stackars knä och sedan hem för mat, plugg och dusch innan det var dags för fika med Robban och Tobbe.

Småtyst ibland men trevligt att känna mig lite pimp för omväxlings skull.Jag och Tobbe åkte på jakt efter A Night At Roxbery och fick jackpot på MAXIM.
Sedan blev det Eragorn och han åkte hem efter en godnattpuss.

Tror att det är rätt okej nu.

Jobbintervju idag
Löpning med Dannie idag
Plugg till prov idag
Sova hos EmmaOo idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0