Helgen

Fredagen blev en jobbkväll på Kåren, men innan det var det stress, stress, stress och strul.
Hämtning av bil, stressdusch på 11 minuter både jag och Mickan, inlåsning av nycklar, middag med mamma, upphämtning och avläning av diverse och sedan hockey hemma i soffan innan det var dags att ratta mot universitetet.
Jag var lite nervös och blev i dörren mött av några vakter som frågade om leg. Vi som ska jobba? frågade vi då och han sa; Ja jag tyckte att ni inte såg så fint klädda ut. (Tack för kaffet)
Genomgång och lite sådär innan folk ramlade in och kvällen gick bra. Blev två ggr slickad i nacken när jag gick genom dansgolvet och Mickan fick den absolut skönaste kommentaren någonsin. Hon går och plockar i glas i en back när en kille kommer fram och stoppar i och tar ur sin halvdruckna flaska ur backen och säger "Ville bara känna hur det kändes att stoppa min flaska i din back" Hemgång 02.45 och sömnen slog oss som ett baseballträ i pannan.

Lång sömn och lunch innan det var dags att plugga lite och förbereda inför lördagskvällen.  Tobbe kom hit och Mickan hämtade upp oss när vi var ready to do the town såattsäga. Mat från Rosalies och sedan styrde vi kosan mot Mallans nya lägenhet.
Folk trillade in, och trillade in ordentligt. Snart var Dojjan, Frida, Hanna och Dannie där, halva LIF Lindesberg + två respektive, 2 dormy-arbetare. Nämnde jag att hon bor i en etta? Ja, det var ganska trångt.
Ut på strömpis och det var riktigt, riktigt kul att spåra lite dansgolv igen med Dannie. Tobbe shejkade på duktig och alla försvann i vanlig ordning. Höll på att svimma när jag för första gången på flera månader stötte ihop med Zigge och hans tös. Men jag tror att jag gjorde det rätt okej. Det svinet gillade inte mina skor -tvitvitvi-

Hem i taxi á la Mickan tillsammans med Tobbe, Ola och Malin. Ola surrade på ordentligt och ringde alla vänner i telefonboken. Jag och Tobbe dråsade i säng och gick inte upp förrän klockan hade passerat 15.00 idag.

Kommentarer
Postat av: Robban

Stressdusch på 11 min..?! hur länge duschar du i vanliga fall liksom?!

2008-04-14 @ 13:21:44
URL: http://robban1987.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0