Hjälte

Man kan säga att vi vann läktarmatchen i onsdags. Då handboll inte är mycket till publiksport och även fast jag flera ggr propsade på att det var offside, crosschecking, stürmer och hands så gjorde inte domaren en skit.
Ja, Örebro förlorade tyvärr.

Sömn hos Mickan och sedan före-frukost-promenad, inhandling av mat, lagande av mat och ätande av MAT som var tusen gott och given på menyn och sedan ytterligare en promenad. Hem till Emma för lite kvalitetstid med tösen som jag träffar alltför sällan. Upphämtad av Mickan och ja, ännu en promenad. Hockey och plugg till sena natten.

Matte och GODKÄND
Bild och lite framsteg
Sara hemma från Thailand och helt SVART!

Projektarbete, hem, mat.
Blev dagens pärla när jag skaffade fram en intressant till Tobbes lägenhet. David blev min pärla som hjälpte mig.

Idag;
Plugg
Milen med Dannie (som förövrigt har fått sina filmer)
Dusch och plugg
Behrn arena
Mickan

Morgondagen kan bjuda på många olika senarion...

Gymmet, solning och plugg är ett faktum iaf. sedan kan det bli...
Alt 1. Linköping och SM-final
Alt 2. Jobb på Kåren med Mickan
Alt. 3. Överraskning

Kommentarer
Postat av: Robban

Du lär ju dra å kolla sm-finalen o du får chansen!! Inget att tveka på!!

2008-04-11 @ 10:12:51
URL: http://robban1987.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0