onsdagsrapport

Det är onsdag och det har hänt saker för hela veckan. Nej, inte riktigt kanske men en helt SJUK dag.

Drömde en mardröm där du gick ifrån mig och alla bara skrattade. Mina vänner hade djävulshorn och pappa drack konjak.
Var på väg att skicka ett sms till Dannie när jag kollade upp i taket och såg att klockan var 4.
Drömde åter en dröm om en munkaffär där inte mina favoritmunkar fanns och jag vaknade och var arg för att jag inte hade sökt jobb där.
Mamma väckte mig men jag låg så skönt så jag mumlade och somnade om till klockan ringde.
Ont i halsen och frukoststrul.
Cyklade i pissregnet till idrottshuset för att träna, efter mig får jag en fågel som hade gett sig fan på att skita på mig. Jag blev alltså jagad av en bajs-attack från ovan.
Träning och inte helt okej i kropp, huvud eller hals. Men jag körde min grej med grabbarna på teknikträningen ända till det var min tur och jag hörde ett "RIITSCH". Då drog alltså Max sönder mina trosor.
Dusch och filosoferande med Joss och sedan cyklade vi mot skolan. Vad ser vi då?
Två (äckliga-perversa, snusk) gräsänder som ger sig på en ensam hona. Vi bevittnade alltså en våldtäkt.
Pissprov i geografi och sedan hemåt i pissregnet igen med depåstopp i sjukstugan för upphämtning av pengar.
För att toppa min redan så händelserika dag så cyklar jag som vanligt genom varberga och diggar min ålderdomsmusik. Då får jag självklart syn på en naken gubbe som står och tittar ut genom ett fönster.

Vad ger ni för den?!



Möte igår med handbollen. Tre dagars "camp" ska avgöra om man blir en av de 20 som är med i satsningen som skall göras. Bra eller inte bra? Det vet man ju inte. Det ska spelas snabb och rolig handboll, vara stenhårt men med "glimten i ögat" och inga maratonlöpningar ute. Vi behöver heller inte se ut som dopade ryssar efter sommarträningen, enligt Nisse.
Men, vad känner jag då? Min mor sa till mig; Men om du inte kommer med bland de 20 och fortfarande känner att du vill röra på dig så kan du ju alltid börja spela fotboll igen. Ska det verkligen vara så?
Frågan är....

Kommentarer
Postat av: Robban

haha men shit va ed händer mycke i ditt liv:D
Den nakna gubben i Varberga klarar jag mig utan=)
Kram

2008-04-03 @ 13:04:12
URL: http://robban1987.webblogg.se/
Postat av: nappe

ja du anna snart kanske vi blir teammates haha

2008-04-03 @ 22:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0