Svart och vitt

Måndag och endast en förmiddag i skolan varpå det blev en eftermiddag hos Mickan med hundpromenad och matlagning. Vi åkte hem för att laga mat åt oss och pappa innan hockeyn som var en riktig katastrofmatch. Lisa kom förbi och härjade lite hon också. Calle var iaf bra, det var ju positivt. Hoppas att Linköping tar 3 poäng imorgon så det kan bli ett SM-guld på hemmaplan på fredag.

Lite mörka tankar under måndagskvällen.

Tisdag och tandläkare. Vad är det för jävla jobb? Hon tittade lite och allt såg bra ut, kanske var det någonting på gång men det gjorde vi ingenting åt. Nästa gång jag åker dit är jag betalande, då kommer dom tamigfan vilja laga hela munnen på mig.
Hem och städade, rensade garderoben, pluggade, lagade mat och städade mer. Allt för att hålla tassarna borta från telefonen. Det lyckades inte riktigt och det visade sig att jag hade varit orolig utan anledning... tror jag.

Vitt:
Shaggy som bokstavligt talat skrämde skiten ur en äcklig gräsand och hoppade sedan på en äcklig duva
Pluggande som minskar sakta men säkert. 51 dagar kvar till studenten.
Helgen som var riktigt bra. Jag gjorde det fruktade mötet och jag klarade mig rätt bra.

Svart:
Äckliga gräsänder (5 hanar på en hona, det är gruppvåldtäckt om något)
Att vara sårbar
Bristen på jobb och pengar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0