Tuesday

Gårdagen blev inte riktigt som planerad men helt okej ändå. När jag skulle åka hem från jobbintervjun (ja, jag tror det gick hyffsat iaf) så hade det självklart börjat regna. Och nej, det var varken fint duggregn eller stort och blött regn, utan någonting mittimellan som samtidigt var kallt som aset. Man kan säga att det regnade isbjörnspittar...

Jag skulle bara lägga mig och vila lite innan jag skulle åka till Dannie för kvällens efterlängtade löpning. Men efter många (arga) om och men så somnade jag istället in i ca 2 tim. Åkte sen till Dannie och vi begav oss ut på en runda i ungefär 40 min. Kändes bra och vi var riktigt duktiga!

Tog svängen förbi Mickan för att nyttja hennes dusch och plocka med mig min privatlärare hem för seriöst plugg av naturkunskap. Gick helt okej och insomningen till Göta kanal 2 gick som vanligt snabbt, vaknade mitt i en annan film runt 03.00.

Upp, frukost och mer plugg innan det var dags att vrida cyklarna mot staden och skolan. Provet gick nog helt okej, historian gick kanonbra och redovisningen på natur och friluftsliv är nu avklarad.

Idag:
Är i skrivande stund hundvakt åt Shaggy och skall så förbi till ungefär halv 7
Lite pluggande avklarat här vid datorn
Volleyboll med laget. Titta på, inte praktisera.
Sömn hos Mickan

Onsdag:
Träna på ökan med Mixs
Äta lunch
Geografi
Projektplugg
EmmaoO



Faktiskt så är jag inte helt imponerad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0