Helgen

Jag blev upphämtad av Mickan och Hannah efter jobbet och åkte uppåt stan för att hämta upp Freddan som hade underhållits av Maria och Sara. Hem för middag med mamma och pappa och sedan bio. Batman, the dark knight. Den var riktigt bra, fast jag var väl lite smånervös där ibland. Utanför bion stötte vi ihop med Sara och hennes karl Anders. Det var första gången jag fick träffa den mystiske östgöten, men han fick tummar upp!
Vi satte oss på Pitchers men det blev bara en liten stund innan vi tog oss hemåt mot Mellringe. Kramade mamma och pappa hejdå eftersom de drog till Kroatien en vecka. Mamma kommer bli chokladbrun, så länge fick man njuta av det...
Lördagen blev lite mys framför en film och en liten tripp på staden med klädkoll, mat på McD och presentshopping. Hemåt och lite hetsfixning innan vi drog oss till Mickan där för-förfesten hölls. Dallas, Maria och Linnea kom, och sedan värdinnan själv. Taxi till Brickeberg och 3x20årsfest för Sara, Kim och Maria. Vi höll lite låda, snacksade lite och umgicks innan vi tog taxin in till Klaras. Inte alls mycket folk ute men Freddan fick ju se lite av Örebros uteliv iaf. Man kan ju säga att han ägde Klaras dansgolv, vi stog med hakerna nere vid golvet och bara kollade på... Vi åkte hem framåt halv 2 när det började bli lite för trött. Lång mysmorgon innan vi köpte en pizza och kikade lite Hot Shot. Mickan kom och plockade upp oss för att kolla på träningsmatchen i Idrottshuset mot Linde. Jag blev riktigt sugen att spela, men jag kände mig rätt långt borta. Ska bli så skönt att komma igång den här veckan!
Efter handbollen gick vi till resecentrum och Freddan hoppade på tåget hem till Skåne igen...

Vi hade en riktigt härlig helg, kul att ses på hemmaplan.
Jag blir bara så kluven, fundersam och inåtvänd... Det återstår att se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0