ledig dag?

Blev väckt av Tessan som frågade om jag kunde jobba, men med dagens åtaganden blev det lite svårt. Jävligt synd eftersom jag skulle behöva timmarna, men ibland måste hushållet komma före. (hahahahaha)

Sov lite till innan jag hämtade upp frukost och tidningen, man måste ju hålla sig uppdaterad. Ringde Mickan för att höra hur hennes dag såg ut, hon var i upplösningstillstånd över lägenheten och sin handlingsförlamade bror. Hon är duktig, städa, tvätta, skälla och prata i telefon på samma gång.

Har plockat undan lite, diskat, plockat fram inför den storslagna middagen jag ska laga, vattnat blommorna och sånt som hör till en ledig dag.
Ska upp på banken och hämta ut min lön (jippieyay) samt kika in på körskolan.
Träning med b-laget ikväll igen, imorgon smäller det på riktigt. Jag har faktiskt lite ångest om jag ska vara ärlig.
Hade lite utav samtalet igår som ska tas upp idag igen, hämta kraft Anna.

Detta ska göras inom snar framtid:
-träna ordentligt, jag ska iaf ge mig fan på att ta en plats så får vi se hur långt det räcker
-skaffa ett jobb (eller, söka jobb som en tok får väl duga ett tag)
-ta tag i körkortet, de första lektionerna är redan bokade
-återuppta dealen med mickan, kilona ska bort
-försöka inte hetsa upp mig över sånt som jag har svårt att påverka
-umgås med mina vänner, alla dem som jag inte träffat på länge
-hitta en helg och åka till västerås med tjejerna och köra med J&J.

mamma och pappa kommer hem i helgen, wei. mamma kommer vara apbrun, det gillar jag inte.

plus
träningen är igång
lite positivt snack med Malin igår
Dannie, Lina, Emma
lön

minus
oron över allt som är så oklart
förkylningen
vädret
min vänstra vad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0