Livet hemma

Nu har jag varit sjuk massa dagar, men nu är det på G till friskheten.

Igår var jag hos brorsan i Västerås och hälsade på. Det var riktigt härligt att träffa honom igen, det var ett tag sen sist. Vi gick lite på stan, kollade på kort och filmer från Kos och filmer från deras inkilning. Jag vill införa sådant i handbollen, men det skulle väl bli ett jävla liv då. Vi gick upp på stan igen, käkade, kollade runt lite och tog tillsist en fika innan vi köpte ett paraply och gick hemåt. Kollade på kung fu panda och lagade mat som vi käkade till entourage. Maten var så stark att det rann ur både ögon och näsa på mig, det gjorde ont att andas ut.
Tågresan hem var en historia för sig...
Jag fick iaf inte läsa många sidor och jag blev lite småskraj ett tag. Sedan blev jag självklart förbannad (ovanligt för mig) när jag cyklade hemåt. Surrade lite med mor och far innan jag gick och la mig.

Har fixat en del hemma på förmiddagen och fick sedan skjuts av mamma till jobbet. Tänkte att tiden bara flög förbi, men då var det ju jag som inte ställt om klockan från grekisk tid så jag låg en timme före...
slutar iaf kl 7 och då blir det upp och hämta mitt skånebesök som är här över helgen. Jag och Freddan ska på batman ikväll, sen ska jag lära honom sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0