Mera Kos

Självklart tog inte resan slut efter första utgången!

Ytterligare en dag på stranden, vissa mådde verkligen piss. Jag var inte en av dom utan hakade glatt på alla lekar som styrdes upp. Vi skippade beachpartyt och bjöd istället med oss våra nyfunna vänner Jim och Jon på middag på El Paso. Det dansades macarena och åts otroligt god mat. Jag fick det största köttet nånsin och det var GÖTT! Vi drack corona och det hela avslutades med en tequila. Vi tänkte ta med oss grabbarna till hotellet för förfest men HotellHitler vägrade såklart släppa in de väna gossarna så det blev en taxitripp till hotell Oscar med den trasiga sängen. Jag vet inte riktigt hur det gick till, men plötsligt var det förutom oss 10, 15 norrmän inne i hotellrummet. Som ett brev på posten kom hotelägaren och kastade ut oss allihop. Sagt och gjort, vi gick till bargatan. Jon fick "sitt bästa hångel någonsin" och tjejen gick tydligen därifrån. Konstigt? (haha)
Dagarna blandas ihop så lätt, men måndagen var en lugn tillställning, vi gick ut och åt och var i säng ganska tidigt. Tisdagen var ju dagen för Crazy Cruise, en partybåt med vattenrutshkanor rakt ner i det blåa vattnet. Vi värmde upp tidigt, förfestade efter frukost såattsäga. Landade inte på de bästa platserna trodde vi, men sen kom vi på: vem fan solar på en partybåt?! vi drack och dansade, ägde båten skulle jag vilja påstå. Lisa var kapten för dagen och fick därmed äran att vara med i en lek där en kille och tjej skulle spränga ballonger mellan sig genom två olika sexställningar. De borde ha vunnit om det inte vore för de två finska Boratarna. Vi var med på crazyjump, jag gjorde mitt livs första volt. Jag hamnade klockrent på rumpan och ryggen, brutal smärta och jag vann inte ens! Lisa och Jossan kom hem med varsin vinsttröja, Lisa på hoppet, Jossan på limbon. Man blev ledd till West bar där det skulle vara en överraskning. Vi hoppade in och möttes av en kaskad av vatten. Vattenparty! Grymt kul! Vi tog oss hemåt för en liten nap och blev väckta en knackning på dörren. Maria gick för att öppna och vi trodde ju självklart att det var någon av de andra tjejerna så vi brydde oss inte. In i rummet kommer en norrman som blev glatt överraskad när han såg oss ligga och ta igen oss. Vi bjöd in han och hans kompisar på för-förfest på vårat rum innan vi skulle iväg till Hotell Michelle. De stampade in, två till att börja med. Jag ville dra igång lite så jag körde en musikvideo. Tyvärr började cd'n att hacka, men det gjorde ingenting då de två andra norrmännen kom in. Herregud, vilken snygging. Vi blev helt sålda, tyvärr skulle vi ju kila vidare till en förfest där hälften av oss inte ens visste namnen på de vi var hos. Utgången blev blöt, minst sagt. Vi gick på att ta en fishbowl, vilken diverse hoppade av på så det blev till att dricka ordentligt. Det finns historier om nån Borat och någon Jacob Jörgensen, men de förvsann i det antika Grekland. Jag kom hem och roade Mickan och Maria som var så vänliga att filma mig...
Onsdagen var inte en av mina hetare dagar, mycket bad och sömn under parasollet. Vaknade upp med en filmkamera i ansiktet, tack Jon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0