en guldvärdkväll ...

en guldvärdkväll igår tillsammans med min pärla, patte och mackan. bara slapp och ingenting speciellt men det är ju precis det jag har saknat. så svårt var det! :)

jag var uppe och städade, handlade och gjorde sånt som jag tyckte behövdes innan mamma och pappa kommer hem. men så visade det ju sig att de inte kommer hem förrän idag. jaja, idag jobbar jag ju så det var ju lika bra att kriga igår.
var uppe på stan en snabbis med lisa och lyckades äntligen fixa banken! bra jobb anna.
hem för att vända eftersom dannie ville ha hjälp med hjärngymnastiken och sedan blev jag kvar där hela kvällen innan jag och mackan gick hemåt.

idag är det jobb på apoteket i marieberg, med tillhörande tusen långa cykelturer.
mamma och pappa kommer hem
fest? ja, jag kan ju lika gärna ta bort frågtecknet eftersom jag fick två sms av pettson:
"Fest ikväll"
"När kommer du?"
Frågan var alltså inte om jag kommer, utan när jag kommer. Jag tar en lugn utekväll bara för att hänga med mina pärlor, en annan jobbar ju imorgon.

-jobb i linde i 3-4 veckor tillsammans med Kajsa
-handbollen är igång. känns lite sådär
-fick ett väldigt upplyftande samtal igår
-bokat frissatid
-avbokat körlektioner
-lisa är hemma igen, tokbrun och inte längre singel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0