alla smärtans dag

Nej, jag ska faktiskt inte vara sådan. Nog för att jag är singel men jag är inte ensam. Jag har ju min underbara familj (tack mor, far och bror för chokladhjärtan och klocka) och mina härliga vänner.
Alla hjärtans dag är ju till för att älska de man älskar, och det är ju just dem jag älskar :)

Jag tänkte följa en ny tradition då jag sjunger för min kära vän Danielle på speciella dagar, synd bara att den enda låten med kärlek jag kunde komma på var Love hurts , men Danielle förstod självklart ironin.

Nog för att jag igår sa:
"Det är tur att Sverige har vapenlag, annars skulle nog många singlar skjuta sig själva imorgon"
Men jag är inte överdrivet bitter idag.

Igår fick jag också svettiga kramar av både bror och "bror" som hade drabbat samman på isen, bror vann med 7-2. Det är väl kärlek om något...

Idag är det skola och sedan dejt med min alldeles för härliga Mikaela, shopping, jobbsökning och eventuellt lite hemstudier med hennes hjälp.


idag hoppas jag att S mår bättre, hon är värd det. Jag är ledsen att jag knäade dig i sömnen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0