Ändringar

Ändringar i schemat.

Lördag3: Plugg, Jobb på Behrn Arena där jag ska kränga korv till frusna gubbar som ska titta på fotboll, försöka få tag i Robban och Oscar, mer plugg. Ingen tårta.

Fredagen spenderades på ÖKKs gym med Mickan min Mickan, i mitt andra hem där vi bakade kladdkaka (brände kladdkaka och improviserade lite) och planerade tröjtryck, hos min kära vän Danielle tillsammans med Patrik och Trulsa och sedan även Joel, Mackan och Frerra. Guitarhero, vilket skämt till spel!
Patrik har haft sönder gitarren, det skyller jag min usla insats på. Plus att mitt humör och min vinnarskalle inte tål sådana spel. Men jag ska träna, fan vad jag ska.

Match imorn, ska försöka få dit en bakfull Johan efter hans lagutgång.
Jag och Emma "Berthold, Pollen, Mammsen" Bertholdson är tillbaka som linjekollegor och ska spärra skiten ur Tumbas stackars försvar. Svansont eller inte, nu ska stjärtspärrarnas dottir komma tillbaka.

Igår var det många frågetecken, och väldigt få av dem rätades ut.
Stoffe gjorde dock sitt och gjorde det bra.
Handbollen är ett frågetecken och kroppen likaså.

Och mardrömmarna är tillbaka, samt en liten nätt nackspärr. Wünderbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0