Blött idag

Med en försovning som början på dagen kunde det ju bara bli bättre, tyckte jag.
Lyckades göra bra skit på nkpA och sedan är studentkryssningen ett ljus i mörkret.
Historia är mycket att bita i och jag fick ett svidande resultat på matteBprovet från igår. PISS!

Bitterhet och nervositet. Byte av stav, smärta men Mickan min Mickan höll mig i handen. Nu är hela vänster underarm bedövad eftersom jag fick extra mycket bedövning p g a min rädsla.

Lite småstrul i handbollen. Nu vet jag inte hur det kommer gå.
Jag hoppas, hoppas, hoppas att få spela på fredag med a-laget, av flera olika anledningar nu.
Helgen ser ut att bli härlig med gott sällskap, förhoppningsvis spel och vinst på fredag, härlig lördag och mysig söndag.

Pratade med min kära vän Danielle i telefonen på väg hem i regnet, cyklar på en sten, "ramlar" på cykeln och får styre-knoppen mellan benen. ONT! Dannie skrattade gott.

Helgen blev inte mycket som planerad;
istället för att träffa Stoffe på fredagen så blev det guitarhero hemma hos Dannie med massa gossar i sällskap, lördag på Behrn arena där det såldes korv och kaffe. Riktigt bra taktik i halvlek gjorde att vi klarade oss bra. Rastning av Trulsa då Dannie hade åkt på magskiten från jobbet. Hemcykling och Mickan med mor som middagsgäster hos mig och mamma. Melodifestivalen och skratt åt Björn Gustavsson innan de åkte hem till dogge doggelito.
Sömn och fyllesamtal under natten. Resa till Sthlm på söndagen, utan Dannie... Det var tomt och kändes skumt.
Match och en skön vinst efter en inte helt bra match. Första matchen efter rump-skadan, med lite stjärtsmärta gick det okej, men inte mer.
Vill göra en skön hemma-"comeback" på fredag, inför alla de som sagt sig komma och heja.
Blir snart upphämtad av Dannie som är back on track för att träna lite handboll (får bli enbart med höger eftersom vänster är helt domnad) och sedan sedvanlig TISDAG med töserna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0